sobota 13. září 2008

REPORT









V prvé řadě bych se chtěl omluvit všem čtenářům mens victim za malou aktualizaci, ale mám teď málo času. Vy, co pracujete v obchodech, víte, že teď nabíhají nové kolekce a práce kolem toho je veliká. To vše k mé omluvě 8-) . Pro ty z vás, kteří rádi nakupujete ve slevách a v outletech, mám skvělý tip za rájem "hader" . Tento ráj se nachází v Rakousku a najdete ho za malou vesnicí Parndorf na rozlehlém poli. Vy, kteří dojíždíte od Vídně nebo Bratislavy, tento obrovský komlex rozhodně nepřehlédnete. Jedná se dvojí komlex uměle vytvořené vesnice a klasického nákupního centra. Jak si můžete povšimnout na fotkách, vesnička působí tak trochu kýčovitě, ale co jiného byste mohli čekat od Rakušanů. Tady si najde každý to svoje. Najdete tu značkové obchody velikánů jako jsou Diesel, Calvin Klein, Energie, Pepe Jeans, Lacoste, Levis, Tommy Hilfiger, Ecko, Billabong, Adidas, Puma a mnoho dalších. Objevíte tu taky pár multibrandových obchodů, kde najdete značky jako D&G, Versace, Hugo Boss... . Jsou tu slevy 30-70% ve všech obchodech a na poslední kusy jsou ceny, které prostě nepochopíte, jak mohou být tak nízké. Já jsem tu nakupoval minulý týden a koupil jsem super stylové, úzké rifle Pepe jeans za 40 eur z původních 180 eur a podobně nakoupil i bratr v obchodě Energie . Dobré je taky to, že oblečení co tu uvidíte, se u nás v obchodech objevovalo jen zřídka. To nejstylovější oblečení zakoupíte kde jinde než v Diesel, Energie, Pepe jeans a hrdě říkám Levis. Nejoriginálnější rifle seženete právě v Levisu. Pokud si myslíte, že Levis je out, mýlíte se, začíná být opět čím dál víc populárnější, jen u nás to nikdo nechápe a taky obchody sem dodávají pořád ty stejné a nudné sračky... To jsem tak trochu odbočil od tématu. Právě v tomto obchodu seženete také rourky, že vám rozum bude stát a nejen rourky, ale hodně riflí je odsud prostě božích, fakt jsem litoval toho, že jsem si koupil ty v Pepe. Prostě nikdo odsud neodejde s prázdnou. Co se cesty sem týče, od Bratislavy je to cca 20 min. a z Vídně zhruba 30 min. Viz. na mapce na fotkách. Takže, pokud nevíte kam za nákupy, naplňte si svou platební kartu nebo se vyzbrojte eury a hurá do Designer Outlet Parndorf, věřte tomu, že ta cesta za to stojí.
Web: Mcarthurglen.at

Žádné komentáře:

TOPlist