pondělí 7. července 2008

ThE TriP














Už nějakou dobu běží sezónní výprodeje a řekl jsem si, že bych někam zajel doplnit šatník a když mi ještě zůstala v platnosti slovenská dálniční známka, tak nebylo co řešit, jede se do Bratislavy. Je to město, které se neuvěřitelným způsobem rozvíjí po všech stránkách a chce se vyrovnat světovým metropolím a myslím si, že se jim to daří. Po stránce fashion se otevírají brány stále novým a novým světovým značkám, pro které má Bratislava pořád dveře otevřené. Jak jsem dojel do BA, tak jsem si řekl, no tady je dnes nějak mrtvo. Hmm, tak jsem šel hned na Obchodní ulici, na které se nacházejí snad všechny komerční obchody od Terranovy přes Kenvelo až po New Yorker. Rovněž na této ulici v jedné pasáži se nachází obchůdek, který vždy při návštěvě Bratislavy navštívím a ukrývá originály "nepodařených kusů" od zn. Diesel, Replay, Energie... Musím říct, že hadříčky jsou super a nemůže se stát, že někoho v těch např. stejných riflích potkáte, a ceny jsou příjemně přijatelné. Asi jsem se přehnaně těšil, on teď byl o víkendu svátek i na Slovensku, takže skoro všechno zavřeno 8-( , kromě velkých řetezců jako je Terranova, New Yorker atd... Co mne ale šokovalo je to, že zmiňovaná Terranova v Bratislavě nabízí také kousky, že jsem si až říkal, kde to vlastně jsem. Něco takového tady v ČR snad nikdy nebude. Pak moje cesty pokračovaly do krásného starého města(KORZO), kde se nacházejí ty nejzvučnější jména. Najdou se zde nejen samostatné obchody, tak i multibrandové, v kterých jsou zastoupeny značky od D&G, Galliano, Moschino, Armani, CnC, Versace, Just Cavalli..., a to v obchodech Art Fashion, +IT. Tyto značky najdete na ulici Laurínská, kousek od Hviezdoslavova náměstí. Na ulici Laurínská se nachází taky nověji otevřená luxusní pasáž Central Passage, ve které se skrývají obchody Armani, Chloe, Valentino, Galliano, luxusní spodní prádlo... . Asi největším módním domem v Bratislavě je módní dům Alizé, který najdete hned u Michalské brány a nabízí rovněž ty nejzvučnější ména, které jsem už jmenoval a k tomu tam najdete hadříky od géniú pánské módy Dsquared2 nebo J.P. Gaultier. Je třeba zmínit taky to, že i tyhle obchody nabízejí sozónní výprodeje. Pokud se unavíte běháním po obchodech tak jako já, tak asi 30 m od módního domu Alizé, hned pod Michalskou bránou, je překrásná a příjemná top restaurace a bar Medúsa, která vás pohladí jak na dušï, tak v žaludku. Taky úžasná a super stylová restaurace a bar je v Bratislavě na Hviezdoslavě náměstí a menuje se Peoples, no comment. Pak mé cesty pokračovaly do největšího obchodního centra na Slovensku Aupark. Najdete tu jak všechny známé komerční řetězce, tak top obchody jako Diesel, Replay, Guru... Mé kroky hned zavítaly do Pull and Bear, který byl šíleně probraný a se slzami v očích jsem pokračoval do Bershky, která rovněž byla probraná, ale přesto jsem odešel s nepochopitelným trikem a svetříkem. Pak jsem pokračoval do Peek And Cloppenberg, ve kterém se mi nic moc nelíbilo, dále jsem navštívil Zaru, H&M, Diesel, Pepe Jeans... Pak jsem se přesunul o pár kilometrů dál do nákupního centra Avion, kde jsem si koupil v Divided by H&M pár doplňků a pak už mně čekala dvouhodinová cesta domů.

Žádné komentáře:

TOPlist