neděle 22. června 2008

ThE TriP




















Tady je slibovaná reportáž z mé dovolené na Slovensku. Jako každý rok, tak i tenhle, jezdívám na týden na hory na překrásnou Malou Fatru, provětrat si hlavu. Cestou se vždy stavím v Žilině, která patří k nejvýznamnějším městům Slovenska. Jako vždy se hned vrhám do centra města, abych si ho prošel a navštívil své oblíbené obchůdky a kavárny. Nejvíce jsem se tentokrát těšil na obchod Absolut style, který se nachází na ulici Národná 18 a Oc Duben, nabízí kolekci značky RG512. A bylo z čeho vybírat. Překvapilo mně taky to, že se firma rozrostla a obchody otevřely taky v Trnavě, Banské Bystrici, Košicích, tak jak budete mít cestu těmito městy, podívejte se tam. Koupil jsem si tam nádherné námořnické plavky. Na této ulici se nachází více malých obchůdků s většinou italských neznámých značek, z kterých je taky co vybírat. Pak jsem se vybral do nově otevřeného nákupního centra Max, v kterém mne nesmírně potěšilo to, že se na Slovensku otevřely brány polskému nejoblíbenějšímu obchodu s mladou módou House, z kterého jsem nemohl odejít z prázdnou. Po namáhavém dni jsem si šel sednout do krásné moderní kavárny Lacultura, která vás pohladí po duši a při pití výborné kávičky se můžete inspirovat pohledem na Fashion Tv. Další výlet za světem módy jsem podnikl, jako pokaždé když navštěvuji Malou Fatru, do mého nejoblíbenějšího města Krakowa. Cesta byla šílená, všude samá rozkopaná silnice a zácpy, ale pohledem na hlavní náměstí Glowny rynek mně ta mrzutost hned přešla. První zastávkou byl obchod Diesel, který se nachází přímo na Glownem rynku 44, ale tak nějak se mi tam nic nelíbilo, hned vedle se ale nachází outlet Diesel, Dsquared 2, Ralph Lauren, ale opět jsem nic nevybral, protože neměly mé velikosti. Pak jsem se přesunul o pár desítek metrů dál a navštívil jednu z mých nejoblíbenějších značek Energie -Glowny rynek 12 v pasáži, opět neměli mou velikost. O pár kroků dál se nachází obchod Hard rock Cafe s připravovaným barem. Po procházce okouzlujícím centrem a návštěvě pár památek, jsem se vydal na oběd do jedné originální mexické restaurace Taco - Glowny rynek 5. Po výborném obědě jsem se vybral do obrovského nákupního centra Galeria Krakowska dlouhou nákupní ulicí Floriánská, na které naleznete nespočetné množsví polských i světových značek. V Galerii Krakowska si vždy něco koupíte, jsou tu všechny značky, které existují, od High Class až po New Yorker. Jako vždy jsem nejlíp nakoupil v Pull and Bear, Peek and Cloppenberg a krásne botky značky WIK. Po vyčerpávajícim dni jsem se byl posilnit kafíčkem a hurá nazpět. Po příjezdu jsem vyčerpaný padl do postele a nic by mně nevzbudilo. V dalších dnech mně už čekaly jenom pohledy a výstupy na vrcholy krásné Malé Fatry.
Web: Absolutstyle.sk
Galeria Krakowska.pl

Na fotkách: Krakow, Galeria Krakowska, Ul. Florianska, Hrad Wawel, Shop Diesel-Glowny rynek, Hard rock cafe, Žilina, Shop Absolut style, Kavárna Lacultura

Žádné komentáře:

TOPlist